mandag 31. oktober 2011

Appel, Android, Bada eller Symbian???

Nå er det jo ikke lengre et spørsmål om hvilken telefon man vil ha, de fleste er jo like, flate og sorte med stor skjerm og liten batterikappasitet. Men  nå er helelr spøsmålet, hvilket operativsystem er best? Jeg hev meg med på iBølgen da den kom og var meget fornøyd med AppStore og alle mulighetene som fantes der, men jeg var ikke serlig fornøyd med hvilke filer man kunne legge inn på telefonen og at alt måtte via iTunes. Da Android begynte å bli kvitt sine barensykdommer, invitsterte jeg i en telefon med Android og ble gledelig overasket over hvor lett det ble å legge over film og musikk på telefonen, samtidig som jeg til tider savnet det smidige brukergrensesnittet til Apple. Har også vært innen Bada og Windows Mobil, men kan vel ikke tro at noen av dem kommer til å kjempe i toppen noen gang.

Så det jeg ønsker innspill på er, hvilke fordeler er for og imot Android eller Appel-telefoner?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar