søndag 28. august 2011

Husk at det er 5 års reklamasjons på vaskemaskiner.

I sommer gikk vaskemaskinen i stykker, den er over 3 år gammel, så jeg regnet ikke med at der var noe garanti eller lignende som gjaldt. Men, jeg tok turen innom Elkjøp hvor jeg hadde kjøpt den og forklarte dem situasjonen, da fikk jeg beskjed om at evt. reperasjonskostnader gikk på reklamasjonen og de ga meg nummer til et elektroverksted jeg skulle kontakte. En reperatør kom for å se på maskinen og konstaterte at den ikke kunne fikses, da ga de beskjed til Elkjøp og vi fikk splitter ny vaskemaskin uten noen kostnad. Dette er noe mange ikke benytter seg av tror jeg. Selv trodde jeg alt av garanti, klagerett, reklamasjon og lignende sluttet å gjelde etter ett par år ihvertfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar